Vi søger en dygtig og selvstændig økonomiassistent

Stillingen er besat

 

Til vores økonomiafdeling i Skive søger vi en økonomiassistent med allround erfaring med regnskabsmæssige opgaver. Du vil få reference til virksomhedens regnskabschef, som vil være din sparringspartner i dagligdagen. Du bliver en vigtig del af bgb's økonomiafdeling og vil varetage de fleste daglige bogholderifunktioner.

 

Dine ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Finans-, løn-, debitor- og kreditorbogholderi
  • Daglig bogføring og løbende afstemninger
  • Fakturering og betalinger
  • Hjælpe med årsafslutning af regnskaber
  • Ad hoc opgaver

Tiltrædelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette.

 

 

Faglige kvalifikationer:

Du er uddannet indenfor økonomi og har flere års erfaring med de nævnte arbejdsopgaver, enten som controller, bogholder, økonomiassistent eller revisorassistent. Derudover har du flair for IT og er god til at sætte dig ind i et nyt økonomiprogram. Der anvendes Navision, og der anvendes Lessor til lønafregning.

 

Personlige kvalifikationer:

Du har sans for detaljen og arbejder med en struktureret tilgang til opgaverne. Du bidrager til fællesskabet med en positiv og optimistisk personlighed, der er med til at skabe en sund og motiverende arbejdskultur både med kolleger og samarbejdspartnere. Du har et godt overblik og kan selvstændigt løse opgaverne.

 

Du tilbydes:

Et job med gode ordnede forhold, hvor du bliver en del af et erfarent og engageret team på p.t. 2 personer, der naturligt tager ejerskab for forretningen. Der er en meget fri omgangstone. God lønpakke efter kvalifikationer og pension samt sundhedsforsikring.